بازنویسی متن چگونه کار می کند؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403
بازدید : 36
نویسنده : کتابخونه


بازنویسی آن چطور؟ بازنویسی یا بازنویسی به معنای فرمول بندی ایده های شخصی با کلمات خودتان است. منبع خاصی را انتخاب کنید، آن را بخوانید و بدون تغییر معنای متن اصلی، آن را بازنویسی کنید.

در انتقال از نسخه اصلی به نسخه خطی فراز و نشیب های زیادی وجود دارد که قبل از شروع نوشتن باید از آنها آگاه باشید. هرچه مقاله شما اصل تر باشد و از منبع اصلی دورتر باشد، احتمال تقلب شما کاهش می یابد! حال وقتی بحث سرقت ادبی مطرح می شود، سوال اصلی این است که اصول اولیه کپی چیست؟ در ادامه این سوال را بسط می دهیم تا اصول و قواعد بازنویسی را به طور کامل درک کنید.

اصول اولیه استفاده از بازنویسی چیست؟

تمام اصول بازنویسی با هدف حذف متن بازنویسی شده از متن اصلی و ایجاد یک اثر جدید است. وقتی متن بازنویسی شده بسیار شبیه به متن اصلی است، فرآیند بازنویسی واقعاً شکست خورده است. یعنی آب در هاون زدی! بنابراین، ممکن است یک سوال اساسی در ذهن شما وجود داشته باشد که اصول اولیه بازنویسی چیست؟ راه حل های حذف متن اصلی از بازنویسی چیست؟ یافتن مترادف ها، حذف کلیشه ها، حفظ وضوح کلمات و عبارات و خلق آثار جدید همه از اصول اولیه بازنویسی هستند. نوشتن یک متن خوب نه تنها نمرات بالایی را برای شما به ارمغان می آورد، بلکه شما را از دسته سرقت ادبی نیز دور می کند.

بنابراین، بازنویسی قوانین خاص خود را بر اساس سؤالات ساده زیر دارد:

چگونه مترادف ها را در یک پارافراسی پیدا کنیم؟ برای استفاده از واژگان خود از برنامه های مختلف کمک بگیرید. گنجاندن مترادف ها برای انتقال بهتر معنای متن اصلی بسیار مهم است.

چگونه در هنگام بازنویسی کلیشه ها را حذف کنیم؟ انتخاب لغات، عبارات و کلمات اصلی و کلیشه ای یک کار ضروری در خلق یک اثر بدیع است.

چگونه متوجه وضوح کلمات و جملات در بازنویسی شویم؟ در ابتدای بازنویسی، زمانی که می خواهید مفهوم جدیدی را شروع کنید، از افعال و اسم های خاص با معانی شناخته شده استفاده کنید. سپس سراغ انواع شعر و ضرب المثل و استعاره می روید.

در مورد ایجاد یک قطعه جدید بازنویسی چطور؟ افکار نویسنده اصلی را خلاصه و بازتولید کنید.

با ایران تایپیست همراه باشید تا از تمام صدها اصل مرتبط با بازنویسی حرفه ای بهره مند شوید. برای دریافت بهترین کیفیت از بازنویسی.

این چگونه در مورد متن اصلی و مقاله بازنویسی شده صدق می کند؟

انواع مختلفی از رونویسی وجود دارد. دامنه بازنویسی از یک انشا یک صفحه ای برای کودکان تا یک کتاب 500 صفحه ای متغیر است. اما وقتی متون را رونویسی می کنیم چه وجه اشتراکی با هم دارند؟ تنها چیزی که زمینه های مختلف رونویسی مشترک است، وجود متن به عنوان متن اصلی است. همیشه یک متن و یک منبع اصلی وجود دارد که می توان از آن رونویسی کرد. اما رابطه متن اصلی و متن رونویسی شده در هنگام رونویسی چیست؟ تا چه حد می توان به متن اصلی استناد کرد؟ این دقیقاً همان جایی است که سوء تفاهم رخ می دهد. برخی معتقدند در هنگام بازنویسی، نویسنده حق تغییر محتوای متن اصلی را ندارد. با این حال، ما می گوییم که متن اصلی را یک ایده تلقی کنید و متن رونویسی شده خود را صرفاً بر اساس آن قرار ندهید. به عنوان مثال، شما قصد دارید یک مقاله علمی در مورد "فیزیک کوانتومی" را بازنویسی کنید. اگر تاریخ نگارش این مقاله به قرن بیستم برمی گردد، آیا می توان به محتوای آن به طور کامل استناد کرد؟! پس چگونه رونویسی متون قدیمی در رونویسی کار می کند؟ در دنیایی که علم و مفاهیم علمی هر ثانیه در حال تغییر هستند، نمی توانید از یک منبع قدیمی به عنوان مبنای کار استفاده کنید. یا می توانید موضوع مقاله را قرض بگیرید، متن آن را با اکتشافات جدید تطبیق دهید و متن بازنویسی شده اصلی را دریافت کنید. تیم رونویسی در مجموعه ایران تایپیست چه ویژگی هایی دارد؟ مجموعه بزرگ ایران تایپیست از مجرب ترین و مجرب ترین تیم حرفه ای در ایران برای رونویسی انواع متون استفاده می کند. وقتی پروژه بازسازی خود را به ما بسپارید، مراقبت شما مراقبت ما خواهد بود.

چگونه در نوشتن مقاله تحقیقی از پارافریز استفاده می شود؟

در زمینه نگارش مقالات علمی جدید سرقت ادبی بسیار رایج است. چگونه سرقت ادبی در بازنویسی را اصلاح کنیم؟ برای نوشتن مقاله علمی محققان موضوع خاصی را مطالعه کرده و یافته های جدید خود را در قالب یک مقاله علمی در اختیار عموم قرار می دهند تا مطالعه شود. وقتی نویسنده مطالب جدیدی پیدا می کند بازنویسی بسیار دشوار خواهد بود. از آنجایی که ممکن است به دلیل تازگی مطالب ارائه شده در مقاله، محتوای مقاله به خوبی قابل درک نباشد، متن اصلی و متن بازنویسی شده به هم نزدیک هستند و در برخی موارد ممکن است موضوعات ارائه شده در یک مقاله علمی، سرقت ادبی رخ ندهد جدید باشد و نویسنده به تنهایی دانش کافی برای درک آن را ندارد. راه حل غلبه بر این شرایط در حین بازنویسی چیست؟ در این موقعیت برای نوشتن مقاله جدید بدون اطلاع شما باید یک نویسنده با تجربه باشید. چه راهی برای تبدیل شدن به یک نویسنده با تجربه نویسندگی جدید!

قوانین بازنویسی مقالات علمی چیست؟ آنقدر که:

متن را چندین بار بخوانید (حتی اگر نمی توانید موضوع مقاله را درک کنید.)

متن را کنار بگذارید و در مورد موضوع مقاله آن روز فکر کنید و ببینید آیا می توانید بزرگراهی برای رسیدن به قلب موضوع پیدا کنید.

روز بعد، پاراگراف به پاراگراف موضوع را بخوانید و به موضوع آن پاراگراف فکر کنید.

هنگامی که احساس کردید متن را درک می کنید، می توانید به بازنویسی متن ادامه دهید.

آهنگ اصلی را تغییر دهید تا به طور تصادفی کپی نکنید.

ایران تایپیست بهترین نویسندگان خود را سفارش می دهد تا مقالات علمی شما را برای شما بازنویسی کنند تا بتوانید به راحتی مقالات خود را بدون متهم شدن به سرقت ادبی فهرست کنید.

چگونه حرفه ای بازنویسی کنیم؟

قبل از اینکه بدانید چگونه یک رزومه حرفه ای بنویسید، باید مفهوم "بازنویسی حرفه ای" را درک کنید. حرفه ای ترین رزومه چگونه است؟ چه نوع بازنویسی هایی در دسته بازنویسی حرفه ای قرار می گیرند؟ اساس حرفه ای بازنویسی چیست؟ بازنویسی حرفه ای بازنویسی یک مقاله یا متن به شکلی است که از متن اصلی فاصله دارد. از دیگر ویژگی های یک متن بازنویسی شده حرفه ای می توان به استفاده از جملات جذاب و کلمات تخصصی مناسب اشاره کرد. در اینجا نویسنده نه تنها حذف متن بازنویسی شده از متن اصلی، بلکه دستور زبان را نیز مورد توجه قرار می دهد، همچنین اشاره می کند که باید سعی کنید متن فوق را از نظر نحو و واژگان سازماندهی کنید.

با رعایت برخی نکات اساسی و در عین حال خاص، می توانید یک رونویسی حرفه ای ایجاد کنید:

مطالعه منبع اصلی: مطالعه منبع اصلی و جمع آوری اطلاعات مختصر در مورد منبع اصلی اولین قدم برای بازنویسی حرفه ای است.

یادداشت برداری از کلمات خاص: یادداشت برداری از کلمات خاص و مهم از متن اصلی می تواند متن نوشته شده را به سطح بالاتری برساند.

طوفان فکری: چگونه برای بازنویسی طوفان فکری می کنید؟ پس از درک هر پاراگراف از مقاله اصلی، باید یک طوفان فکری بزرگ در مغز ایجاد شود تا یک اثر جدید خلق شود.

اکثر تیم های حرفه ای بازنویسی چه ویژگی هایی دارند؟ حرفه ای ترین تیم نویسندگی تیمی است که محتوای حرفه ای بازنویسی را می شناسد و از روش های مدرن برای این منظور استفاده می کند. موسسه تایپیست بزرگ ایران یکی از معتبرترین آموزش هایی است که ماهرترین نویسندگان را در اختیار دارد و تمامی مطالب شما اعم از کتاب، انشا، شعر و ... را بدون محدودیت بازنویسی می کند.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com